My LoVe PaTh

My LoVe PaTh

Rabu, 15 Jun 2011

Family Day At Port Dickson

8 - 9 jun 2011 aku dgn family ade family day kt Port Dickson..!st time g rombongan naik bas..Biasa la kan..ade anak kecik..slalu naik kete sndiri..lg selesa..ialah dgn bakul lg,stroller lg..mcm2 brg anak nak bawa..
   Masa g PD ni kane naik bas sbb abah ajak..Abah ckp semua dah disponser..Buat ape nak naik kete..rugi..minyak lagi..tol lagi..Pas 2 bincang dgn hubby,hubby pon setuju naik bas..Bertolak dr KL kul 9pg..kul 11pg smpai PD..Semua berkumpul kt lobby..sbb tgu bilik masih blom siap..Biasa la cuti sekolah kan..Bilik full semua check out kul 12..
    Masa tgh duduk2 kt lobby Selesa Beach Resort,arwish melalak2 nak mandi swimming pool..Huh..dh xleh sabar dh..Puas pujuk srh mkn dulu..Biasa la kan...budak2.Kul 12 kite org dipanggil utk lunch dulu kt cafe..tgh2 lunch tu,abah ckp bilik dh siap..dgn segera aku amik brg trus masuk bilik...Biasa la dh penat jln dgn anak meragam lg..bila nmpak katil..ape lg...abh ckp skrg rehat smpai 2.30ptg..Kul 2.30 kene berkumpul kt lobby sbb nak start acara sukan..
   Arwish masuk acara kutip gula2..hahaha..dpt no 3..Ok la tuh..1st time masuk sukan..xth ape2 kan..lgpon blom 2thn lg..die paling kecik.Aku plak masuk acara bowling padang,bola tampar pantai dan lari ikat kaki dgb hubby..Kelakar sgt2..hubby dan abah plak masuk acara tanduk belon smpai pecah..hahaha..lagi kelakar..mcm2 style die org buat nk bg belon tuh pecah..
    Abis sukan dlm kul 5.30..abis je acara sukan,acara bebas..arwish ape lg..sibuk la nk mandi..dlm kul 6.30 blik bilik sbb nk siap utk dinner plak.masa tgh siap2 nk dinner dua2 anak aku pengsan..hahaha..tido kepenatan bersukan dan mandi manda..masa dinner aku x tunggu acara smpai abis,sbb anak2 tido..lepas makan dan penyampaian hadiah aku balik bilik..Mlm tu tido mcm org x tido 2 ari..btol2 penat..anak aku x bgn nyusu langsung..













   Esoknye,lepas breakfast bw anak2 mandi swimming pool lg..tp kejap je sbb nk mengemas utk check out..kul 11.30 kami semua berkumpul di lobby utk menaiki bas..sblom pulang ke KL,kami singgah ke Nilai 3.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan