My LoVe PaTh

My LoVe PaTh

Isnin, 25 April 2011

Berkelah Di Sg Gabai

                                                          Happynye abg sham
                                                          Hubby tgh tgu api nyala

                                                   Inilah cousin2 ku yg aku sayangi
   Aku sms Kak Lin bgth tgu kt IKBN..Aku xth jln nk ke sg gabai..Bila sampai je kt sg gabai...huh...seronoknye...sejuk je mata memandang ciptaan TUHAN...masa kami smpai org x ramai lg..Kononnye nk berkelah dpn air terjun..Tp memandangkan tinggi nk panjat..dgn anak kecik lg..kami sepakat amik tmpat kt bahgian bwh bukit..tp nmpak gak air terjun tu..

  Pada mulanye aku xnk mandi sbb bw qasha kan..die kecik lg...sian plak kang kalo aku beremdam..die nk tido mcm mn..huh..rupe2nye aku org pertama berendam sbb arwish x sabar2 nk mandi..bising mulut die nk andi...kak aju..nk andi...srh sabar pon dh x dgr dh..bila aku buka je bj die seronoknye die,TUHAN je tahu..
  Sambil mandi smbil kite ber BBQ...hubby,abg Is dan Abg Sham la yg tolong bakar...kami tolong mkn je..hahaha...
   Seronok sgt ari tu..Puas hati aku akhirnye aku nk berkelah dgn sepupu aku tercapai...Dari pukul 9.30 kite org smpai berendam smpai la kul 3 ptg..Tu pon naik sbb ari dh gelap...kalo xnmpak lg tanda2 nk ujan...rasanye kul 6 br blik kot...smpai je rumah dlm kul 5 ptg...aku siap2kan anak2...dlm kul 8 mlm,kedua2 anakku pengsan smpai keesokkan arinye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan